Miért lettem pénzügyesből kozmetikus? 

Miért lettem pénzügyesből kozmetikus? 

judit_215_resize.JPG 

A szépség és egészség iránti elhivatottságom már egészen kisgyermek koromban kezdődött: 6 évesen artista szerettem volna lenni és sokáig készültem erre a pályára. Már nagyon fiatalon 14-15 éves koromtól elkezdett érdekelni a bőrápolás. Úgy gondoltam, hogy egy nőnek két dologra érdemes odafigyelnie, a csinos alakra és a szép bőrre. 

16 éves voltam, amikor először jártam olyan kozmetikában, ami elvarázsolt. Hogy miért? Mert a hölgyek szépítéséről szólt. Úgy éreztem magam mint Alíz Csodaországban, s ekkor döntöttem el, hogy kozmetikus leszek. 

Az élet 40 éves koromig más útra terelt: pénzügyesként megtapasztaltam a multi cégek taposómalmait, ugyanakkor kitartóvá és céltudatossá tett. A szépség bőr iránti egészséges vágyam  természetesen ez idő alatt is lankadatlan volt. 

Hobbiból hivatás 
 
25 éves koromtól már rendszeresen jártam kozmetikába, s tudatosan kerestem azokat a szakembereket akik a szakmájuk szerelmesei. Minden érdekelt, de leginkább a bőr működése. Kerestem, kutattam a technikákat, hatóanyagokat és folyamatosan kérdezgettem az épp aktuális kozmetikusaimat, akik gyakran nem rendelkeztek olyan mély ismeretekkel, mint amennyire engem érdekelt az adott téma. 
 
Nem volt problémás bőröm, de minél idősebb lettem, annál inkább zavartak az öregedés jelei, és rájöttem: nem az „agyonreklámozott” termékek és (látszólag) csillogó – villogó szalonok fogják megoldani a problémámat, hanem a szakember, aki mögötte van, és kellő ismerettel, elhivatottsággal és gyakorlattal rendelkezik. Amikor 2009. szeptemberében megnyitottam a Judit Beauty-t és elhatároztam: én ilyen szakember leszek. 

Első sorban magamnak kerestem és keresem folyamatosan azokat a hatóanyagokat és eljárásokat, amelyek természetesen, de nagyon látványosan fiatalítják bőrömet sejt szinten is. Mindig hittem abban, hogy a XXI. században a kozmetikusok kezében is kellenek lenni olyan eljárásoknak, amelyek drasztikus beavatkozások és fájdalom nélkül is látványosan kezelik a bőr és arc öregedésével járó elváltozásokat.  

Ezért specializálódtam az orvos-kozmetikai hatóanyag tartalmú kezelésekre.   A szalonomban található kezeléseket magamon és szűk környezetemen általában egy évig tesztelem, és ha valóban azt az eredményt tapasztalom amelyet elvártam, akkor bekerül a repertoáromba.

40 év felett egyre több vendégem vesz részt orvos-esztétikai beavatkozásokon, főleg volumen pótláson. Ezért fontosnak tartottam, hogy mélyebben megismerjem az arc esztétikai vonalát, így 2019 januárjában induló esztétikai anatómiai képzésen veszek részt, amely nemzetközileg elismert oklevelet ad. A szép eredmény érdekében fontos, hogy csak olyan kezelésket végezzek, amelyek az orvosi beavatkozások előtt és után is segítik, hogy a vendégeim még elégedettebbek legyenek. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juditbeauty-lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr1614035988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Judit Beauty - a kortalanság luxusa

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása