Miért a kortalanság luxusa?

bigstock-concept-of-aging-and-skin-care-59701895.jpgVannak dolgok amikben maximalista vagyok és vannak amikben nem. Szerintem így vagyunk ezzel mindannyian. Ami számomra mindig is fontos volt az a bőrápolás és a sport. Nem véletlenül lett aegyik hobbim a munkám. Elvégeztem a kozmetikus iskolát, és amit vendégként nem találtam meg, azt elkezdtem megvalósítani. Úgy is mondhatnám, hogy csináltam magamnak egy olyan helyet, ahol mint vendég jól érezném magamat.  

Ami számomra nagyon hiányzott az az éves terv. 25 éves koromtól rendszeresen jártam kozmetikába. Mivel nem volt problémás a bőröm tápláló kezelésekre jártam. Pontosabban mondva kikérdeztem a kozmetikust milyen kezelései vannak, és többnyire én választottam ki melyik legyen. Abban az időben a fiataloknak leginkább a tisztítást javasolták, amivel már akkor sem értettem egyet. Miért kell nyomkodni a fejemet ha érzem, hogy másra van szüksége a bőrömnek? Arról nem is beszélve, hogy rengetek feleslegesen kidobott pénzt költöttem otthoni termékekre, mert hiába faggattam az aktuális kozmetikusomat nem igazán láttam benne a lelkesedést, hogy tanácsot adjon.  

35 évesen  fiatalnak éreztem magam ahhoz, hogy orvos-esztétikai beavatkozásoknak vessem alá magamat, ráadásul a felesleges fájdalmat  sem szeretem. Az volt a célom, hogy minél később és minél kevesebb orvosi beavatkozásra legyen szükségem a szép bőr érdekében.

41 éves elmúltam, mikor elkezdtem a kozmetikus iskolát.  Ekkor már nagyon de nagyon éreztem, ha nem veszem a kezembe a bőrömet, csak a drasztikusabb esztétikai beavatkozások  jöhetnek szóbaNem tudtam elhinni, hogy a XXI. században nincs természetesebb megoldás. Olyan arany középút ami eredményes, és természetes vonásaim megtartásával szépít. Ahogy megfogalmaztam, kerestem a kortalanság luxusa megoldásokat.  

Imádtam és most imádom azokat a kutatásokat, amik beindítják a fantáziámat. Ezek többnyire nem a "szépítészettel" kapcsolatosak, hanem szervezetünk globális egészségével. A másik kedvencem  információ kutatás. Egyre több kutatás szól a sejtek közötti és a sejten belüli kommunikációról. 15 évvel ezelőtt már az azokat a kozmetikai cégeket kerestem amik erről szólnak, de akkor csak a Kleanthous cégnél találtam rá erre a vonalra, amelynél jobbat eddig nem találtam ezen a területen. 

Testünk egy hatalmas kommunikációs hálózat. Ezt már gyerek koromban is így tudtam elképzelni, ha nem is így fogalmaztam meg, de  VÉGRE ez már nem csak az én agyam szüleménye. :-)  A kozmetikámban található hatóanyagokat és gépeket is ennek megfelelően választottam ki. Segíteni kell a jó kapcsolatot a bőrsejtek között is, hogy a tápanyagok és regeneráló hatoanyagok felvétele a legoptimálisabb legyen. Ha nem sejtszintről nézzük a testünket, akkor az alapokat nem vesszük figyelembe. Ezért fontos, hogy tisztában legyünk az életkornak és az életmódnak megfelelő sejtműködésről, hiszen ezek határozzák meg testünk regenerációs képességét.

Egy szakembernek nem lehet az orráig látnia. A szépségipar is egy iparág, ahol ugyan úgy mint más területen megjelennek a kevésbé hatékony gépek, hatóanyagok. A hangzatos reklámszlogeneken túl kell látni. Ahhoz, hogy a megfelelő repertoárt válassza ki a szakember elsősorban a szervezetünk fizikai, kémiai és biológiai működésével kell tisztában lenni.  Én erre törekszem és igyekszem megismertetni a vendégeimmel is. 

Ezen túlmenően elsősorban magamon tesztelem a termékcsaládokat amit nálam találsz és ha bizonyított, akkor ajánlom a vendégeimnek is. Ha pedig nem az igazi, azt is elmondom engem miért nem tudott meggyőzni. 

A szép bőr első lépése, hogy nagyon pontosan legyen meghatározva a bőrtípus. Ennek hiányában, vagy a nagyon apró részletek figyelmen kívül hagyásával nem lehet jó eredményt elérni. Ezen kívül fontos, hogy a vendégem mertértse csak akkor tudjuk a kívánt eredményt elérni, ha megfogadja a tanácsomat, és meg is csinálja amit tanácsolok. Úgy, mint ha egy személyi edzőhöz menne el a kívánt alak elérése érdekében. 

Nincsenek csoda kezelések, eljárások, gépek! Lehetőségek vannak, amit a szakember tudása működtet (vagy nem). Ezt nem lehet elfelejteni.

A mozgató rugója az elhivatottság. Hosszú évek kitartó tanulása, gyakorlati tapasztalata, valamint a munkája és az emberek iránti szeretete.

Fontos, hogy ne csoda kezeléseket keress, hanem olyan szakembert, akinek a tudása és személye meggyőz!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juditbeauty-lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr3813740930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása